HTML

TESTLAB

A PC World Tesztlabor ügyes, de inkább bajos dolgai.

Címkék

7 (1) adobe (1) adolf (1) antivírus (1) apple (1) arcfelismerés (1) asus (1) blog (1) borzalom (5) buli (1) bz (1) cebit (3) ciki (1) corei7 (2) dilettáns (1) driver (1) duke (3) dvb t (1) egér (1) erotika (4) e mail (1) ferdítés (2) firefox (1) fordítás (1) gainward (1) geek (1) gyengeelméjű (1) here (3) hölgy (1) idiotizmus (2) install (2) intel (2) internet (4) iphoto (1) játék (1) kínai (1) levélszemét (1) logitech (1) matteo (5) média (2) metró (1) microsoft (1) mobil (1) mobilnet (1) mongolid (1) navigáció (1) netbook (1) notebook (1) online (4) ősmagyar (1) összeomlás (1) pc (2) photoshop (1) pr (1) profikvagyunk (3) quake (1) rendelet (1) review (1) sírás (2) spam (3) studio (1) számítógép (1) szép (1) szóvicc (4) testlab (1) teszt (2) törpe (1) törvény (1) tuning (1) vodafone (2) windows (1) xkcd (1) zimi (4) Címkefelhő

Legfrissebb...

  • fulton: Már át lett írva PCWorld.COM-ra és a főoldalon is eképpen említik: "Egy neves számítástechnikai ho... (2009.06.06. 17:44) A konkurencia is minket idéz
  • netsound: A felső szinten gyakorolt hozzá nem értés - hihetetlen károkat okoz. Nem tudom mi kerül többe. Kir... (2009.05.26. 10:04) Na, ettől aztán kihal a Spam!
  • Matteo_GS: Jajj de jópofa kép. :) Egyébként szerintem egészen addig nem kell parázni, amíg nem a Windows bezá... (2009.04.12. 10:26) De most komolyan: miért??
  • _Evet: Nekem is Vodafone mobilnetem van otthon és semmi probléma nincs vele. Azzal mentem le múltkor Pécs... (2009.03.31. 16:04) Re: Vodafone Mobil Internet - NOT!
  • _Evet: Érdemes még Zimire is figyelni, akinek az arca meg se rezzen. Egyébként köszönöm, srácok, köszönöm... (2009.03.09. 14:32) Amit nem akartál tudni...

PC World RSS

Nincs megjeleníthető elem

Re: Vodafone Mobil Internet - NOT!

2009.03.23. 09:29 :: Duke-PCW

Nem, tanult kollégámnak nincsenek rossz napjai, hanem tényleg sokadjára szív a piros szolgáltató mobilNYET szolgáltatásával. Node, én, mint a milliomos -- ezért még számolunk! -- ugyanezt a szolgáltatást használom beépített DELL HSDPA kártyával (amiben GPS is van). Ez volt az egyetlen kiút, hogy hogy megszabaduljak a Vodafone-Huawei házasság torzszülöttjétől, így a szolgáltató által adott 7,2-es modem a dobozában pihen. Igen, ennyivel jobb az utólag beszerelt modem! Persze a hardver és szoftver csak látszólag Dell, valójában a Novatel gyártja, de kis szoftveres hackeléssel még a GPS chipet is életre kelthető benne.


Viszont most nem ez a téma (erről majd egy későbbi postban értekezünk). Visszatérve a Vodafone-ra, a gyári kellékekkel én is tapasztaltam mindazt, amit Matteo leírt, de a Dell-es cuccok használatával gondtalan az élet. Talán annyi negatívumot említhetek, hogy a belső kártyával a pinget még nem sikerült 300ms alá vinni, de talán ez számít a legkevésbé, különben sem játszok. Ami a sávszélességet illeti, nos...az eddig mért legjobb letöltési sebesség 2,4mbit, felfele pedig 0,5 mbit.


Nos, támogatom Matteo piromán ötletét. Hozzon mindenki még egy Huawei modemet és Vodafone lemezt!!!

4 komment

Címkék: internet vodafone duke mobilnet matteo

A bejegyzés trackback címe:

https://testlab.blog.hu/api/trackback/id/tr251018523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fulton 2009.03.24. 19:06:24

Nekem egy Praktikum Express Mobilnetem van, de még a Huawei HSDPA-s modemmel is elég jól tudtam használni az internet adta jóságokat (hírek, email, stb.) például Tihanyból. Nem mondom kétszer is meg kellett gondolnom, hogy melyik videot nézem meg (vagy melyik az a mail csatolmány töltöm le). Nem lehet csak úgy százával nézegetni a videokat, mint az mekszokott. :D

Duke-PCW 2009.03.24. 19:18:27

Gyanítom, hogy itt a VMCLite a ludas nem a Huawei. Én még Tré-mobilt qualcomm USB-s cuccal próbáltam és az egész használható. Ott csak a sleep móddal és a hibernálással szokott probléma lenni, mert elveszi az eszközt, ed már arra is van megoldás. Ellenben a Voda szoftvere egy nulla.

Dodeszh · http://nonstopmobil.blog.hu 2009.03.27. 19:53:22

Nekem sincs semmi gondom a Dell hardverel és szoftverrel. Ugyanezt a párost használtam korábban egy T-Mobile SIM-mel is, és érdekes, hogy a vodafone-os kártyával sokkal gyorsabban épül fel a kapcsolat. Persze, tudni kell, hogy a Dell és a Voda nemzetközi szinten nagy haverok, de akkor is: szoftveresen lassítva lenne a T-mobile-os csatlakozás?
A VMCLite szoftvert én már fel sem telepítettem, és a Huawei modemet sem vettem elő a dobozából. Pedig valószínüleg, ahogy Duke is mondja, a modemmel nincs semmi baj, a kínaiak tudnak hálózati eszközt gyártani, csak a Vodafone nem tud szoftvert fejleszteni hozzá.

_Evet 2009.03.31. 16:04:19

Nekem is Vodafone mobilnetem van otthon és semmi probléma nincs vele. Azzal mentem le múltkor Pécsre és egyáltalán nem akadozott, emg semmi. Szóval én vagyok az élő ellenpélda arra, hogy tud múkodni.
süti beállítások módosítása